Właściwy kolor..

Witam Was Kochani.
Dziś chcę pokazać Wam stylizację ze spodniami w kolorze opalizującym.
Są uznawane jako hit tej zimy i wiosny.
Wiem że ten trend nie każdemu przypadnie do gustu jednak ja postanowiłam nabyć taki model i sprawdzić go na własnej skórze. :-)
A że za oknami zrobiło nam się troszkę szaro musiałam dołożyć troszkę koloru.
Bardzo wygodnie i w moim stylu. :-)
A Wy co sądzicie o takim połączeniu?
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego weekendu. :-*
Sweter-Reporter
Bluzka-Tally Weijl
Spodnie-H&M
Buty-DeeZee

10 komentarzy:

  1. Ale super są te spodnie, też takie chcę!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG!!!! te spodnie są MEGA!!! też chcę takie!!!!! całość CUDOWNA!!! i Ty ślicznie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne są te spodnie :))
    super stylizacja
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory w takie szare dni jak najbardziej wskazane :)
    Spodnie - świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty!
    Wpadaj do mnie na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Kochana...spodnie idealnie grają z t-shirtem, całośc idealna, no i buty mega !!!

    Dorotko Ja wszystko rozumiem :)
    Dziękuję i ściskam :*<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze dziękujemy bardzo serdecznie :*:*:*

    Mnie te spodnie nie przekonują i nie wyobrażam sobie siebie z nimi na dupsku ale Ty wyglądasz rewelacyjnie :) a połączenie ich z dłuższym swetrem to extra pomysł :) :* buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. awww your dog is soooo cute, lovely look btw. <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń