;-)

Cześć Kochani.
Bardzo dawno tu nie zaglądałam i przepraszam.Zawsze grudzień i styczeń to istny kocioł.Ale jestem i będę powoli nadrabiać. ;-)
Tyle się ostatnio działo że sama nie wiem od czego mam zacząć.Ale chyba będzie najlepiej jak zacznę od początku. he he he
Tak więc najpierw troszkę o Sylwestrze.
Pewnie wielu z Was już nie pamięta o tym wydarzeniu lecz ja zapamiętam tę noc na bardzo długo.:-)
Moi Rodzice mieli 34 rocznicę ślubu więc przegotowaliśmy dla nich małą niespodziankę.
Każdy kto mieszka w Krakowie zapewne słyszał o kładce miłości. :-) Taki mostek na którym zakochani wieszają kłódki z deklaracją swojej miłości.
Właśnie taki symboliczny prezent otrzymali moi Zakochani Rodzice.:-)
Oczywiście nie zabrakło świec i szampana. :-)
Po lampce szampana w końcu można było przystąpić do zabawy. :-)
Zdjęcia nie powinny zostać opublikowane ale przecież już wiecie że u mnie z głową nie najlepiej. he he he
Wstępny przebranie tak na grzecznego.:-)Potem było już tylko gorzej. he he he
A gdy hamulce już puściły pojawiła się Lola Ferrari. :-D
A o 24:00 wybuchł arsenał z szafy. ;-)
A potem co się działo niech zostanie naszą słodką tajemnicą.:-)
Jakiś czas temu na MP pojawiła się klubowa stylizacja.Nie miałam czasu na wystukanie posta więc teraz małe uzupełnienie.
Kurtka-New Yorker
Tunika-Sklep z Odzieżą Włoską
Leginsy-H&M
Buty-CCC
Dodatki-Terranova
A na koniec taka mała wspominka. ;-(
Nadszedł czas kiedy mój Mąż jest poza domem prawie dwa miesiące i przez ten czas widzimy się może trzy dni.Więc przed tym rozstaniem Bartuś sprezentował mi cudowny weekend we dwoje. :-***
;-D
Całuje Was gorąco. ;-***

19 komentarzy:

  1. super:) gratulacje dla rodziców :))
    no i fajnie, ze tak dobrze sie bawiłas na sylwku :) ja niestety spedziłąm go w domu z chorą dzidzią :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję serdecznie.Ostatnio przerabiałam dokładnie to samo. :-)

      Usuń
  2. świetny pomysł z tym prezentem:) widać, że impreza była udana!:)p:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana świetny pomysł z tą kłódką!!!!te wszystkie fotki są mega- szczególnie z przebraniami !!!! ja planuje weekend we dwoje w walentynki- może się uda:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Kochana polecam. ;-)
      Ja niestety będę sama w Walentynki więc chociaż Ty baw się dobrze. :-**

      Usuń
  4. Kłódka świetny pomysł! A Twój mąż zdaje się być niezłym romantykiem, gratuluję :) Najbardziej podoba mi się zdjęcie gdzie stoisz z "kijem" do bilarda (nie wiem jak się fachowo nazywa), a zdjęcie jest metaliczno-srebrne, czym to się tak fajnie obrabia? Pozdrawiam Weri :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Mąż jest genialny. ;-) Może to nieskromnie brzmi ale taki już jest. :-)
      Bardzo Ci dziękuję za mile słowa.A zdjęcia zostały przerobione dzięki aplikacji w telefonie.
      Pozdrawiam serdecznie. :-*

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia , fajny pomysł z przebieraniem ;)
    Zapraszam ;) http://doyounotlike.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie gratulacje dla rodziców :) pozazdrościć można i życzyć sobie tego samego :)

    Świetne kreacje w sylwestra :) grunt to dobra zabawa i jeszcze większy humor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj każdemu życzę takiego pożycia. ;-)
      Dziękuję Ci Kochana bardzo. ;-**

      Usuń
  7. Dorotka wydajesz się super dziewczyną z poczuciem humoru i dystansem:-) Już Cię lubię wystarczy mi ta seria zdjęć :P:P AA i bardzo Fajny pomysł z tym prezentem dla rodziców i zazdroszczę Krakowa Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Słońce ślicznie!!
      Jest mi bardzo bardzo miło słyszeć takie słowa.
      Przyznam nieskromnie że jakieś tam poczucie humoru mam. ;-0
      Ściskam gorąco. :-**

      Usuń
  8. Jeseś meeega, superrrr, hiiiper pozytywnie zakręconą, piękną Kobietką!!!!:*

    Świetny post, Rodzice otrzymali super prezent:)Dużo szczęścia dla nich :* Jak najdłuższych wspólnych lat życia :)

    Imprezka odjazdowa i cała WASZA Rodzinka :)

    Bilardzistka ..sexi laska :*
    Mąż super facet, mający super żonkę ...czegóż chciec więcej:*
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko Kochana tyle miłych słów od Ciebie usłyszałam że aż mi głupio.
      Bardzo Ci dziękuję w imieniu rodziców i również w swoim.
      Mam nadzieję że u Ciebie już wszystko wróciło na właściwy tor.
      Ściskam Cię Kochana mega mocno!! :-*

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń