Samotne noce i poranki...

Witam Kochani.
Zima to chyba nie za dobry czas jak dla mnie.
Często znikam i zaniedbuję Was strasznie,ale tak to już jest jak wszystko staje na głowie.
Cały czas tylko pogotowie i szpital na zmianę.Dzieciaki rozchorowały się jednocześnie a ich głowy były rozgrzane do czterdziestu stopni. :-(
Na szczęście wszystko już wróciło do normy i Robaczki dokazują z potrojoną mocą. :-)
Za to rozpoczęła się dla mnie era samotnych wieczorów i poranków.
Mój Kochany Maż opuścił mnie aż na dwadzieścia dni a nasz kontakt został ograniczony do góra trzech sms-ów na dzień. :-(
Trudno co zrobić?Trzeba sobie potęsknić i znaleźć jakieś zastępstwo. :-)
Na dziś przygotowałam sobie szampana,świece i prasówkę.A o jutro przyjdzie się martwić rano. :-)
Ale żeby nie było że przynudzam strasznie dorzucam do posta secik z ostatnim moim zakupem.
Jest to wygodna i cieplunia sportowa sukienka.
Uwielbiam ją za to że nie muszę wkładać na siebie zbyt wiele a i tak jestem ubrana. ;-)
Połączyłam ją z klasycznymi czarnymi legginsami,motocyklówkami które dodają charakteru i dorzuciłam troszkę koloru w postaci wielkiego niebieskiego pierścionka.
Sukienka-H&M
Legginsy-NN
Motocyklówki-DeeZee
Pierścionek-H&M
I to by było na tyle. :-) Buziaki na nowy tydzień. :-**

14 komentarzy:

  1. Ta sukienka podbiła moje serce jak tylko ujrzałam ją pierwszy raz w H&M we Wrocławiu. Wpadłam tam tylko na moment podczas pilnego na już poszukiwania czegoś do założenia na sylwestra bo niestety pakując się na wyjazd zapomniałam po najważniejszym. Postanowiłam sobie wtedy, że będę jej poszukiwać u siebie jak tylko nadciągną wyprzedaże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie to już jest to nasze kobiece roztargnienie. :-)
      Sukienkę polecam serdecznie do jest cudownie milusia. :-)
      Szkoda tylko że u mnie na wyprzedaż jej nie rzucili. :-(
      Pozdrawiam serdecznie. :-**

      Usuń
  2. Ta sukienka jest MEGA!!! ach też chce ją mieć!!!! idealna do tych bucików!!!! i Ty ślicznie wyglądasz :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ineczko bardzo.
      Chyba musimy zrobić jakąś wzajemną wymianę szafy; ;-)

      Usuń
  3. Pozostaje mi życzyć by czas bez męża szybko zleciał w towarzystwie szampanowo prasowym ;)
    Bluza bardzo fajnie wygląda.

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. :-)
      Są tez dobre strony rozłąki-więcej czasu na bloga. :-)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. No to kochana teraz będziesz miała dużo wolnego czasu :) ale muszę przyznać, że to nie dla mnie. Ja nienawidzę kiedy moje kochanie gdzieś znika a na szczęście zdarza się to bardzo rzadko :)
    Ostatnio przytrafiło się to na tydzień ponieważ pojechał do rodzinki to nie mogłam sobie znaleźć miejsca w domu a ten tydzień nie mógł dobiec końca :)

    Kochana świetna sukienka :) idealna na obecne, mroźne dni :) :*

    Buziaki :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana super sukienka! Genialnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. słomiana wdowa :) wróci i będzie lots of love :) tak zatęsknić tez jest dobrze :)fantastyczna bluzo-sukienka lubie cie w takich wydaniach a bikery bomba :)

    OdpowiedzUsuń