Sukienkę czasem trzeba założyć.

Witam moi drodzy.

Dziś bardzo wyjątkowy post ponieważ noszenie sukienki to dla mnie święto.
W sklepach na manekinach i pięknych modelkach sukienki zawszę wprawiają mnie w zachwyt patrząc na nie marzę by móc założyć taką kieckę i wyjść z domu.
Niestety moja tusza nie pozwala mi zbytnio na takie szaleństwa ale dziś się odważyłam ubrałam sukienkę i odsłoniłam nogi.
Może to był błąd i trzeba było założyć ją jako tunikę do leginsów,ale jak to mówią "raz kozie śmierć". :-D












































Ponczo-Mohito
Sukienka-NN
Buty-Allegro

36 komentarzy:

  1. Piękna jest ta sukienka, świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba nosić sukienki zawsze a nie tylko czasem, bo wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to bardzo ciężka sprawa.Wiecznie jestem w biegu i jakoś z sukienką mi nie po drodze. :-)

      Usuń
  3. Cudowna sukienka, która jest idealna na lato. Poszukuję rówież takiej kolorowej i efektownej.
    Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Super rozwiązaniem jest to że śmiało można ją założyć jako tunikę.

      Usuń
  4. ślicznie wyglądasz w sukience, zdecydowanie powinnaś ją częściej nosisz, bo masz piękne nogi<3
    mogę wiedzieć jak zrobiłaś te piękne loczki??? wyglądasz w nich uroczo:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nogi to moja zmora!! Loczki robię na lokówce kupionej w Biedronce za 25 zł. :-) Buziaki. :-*

      Usuń
  5. Tusza? No nie wiem, albo ostatnio tak mi się wzrok pogorszył, ale ja żadnej tuszy tutaj nie widzę, a sukienka jest śliczna
    pozazdrościć sukienki i "tuszy' :) szalona kobieto :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za te wszystkie miłe słowa,ale ja mam kompleksy na tym punkcie. :-) Wiecznie się odchudzam i wcale mi to nie wychodzi. :-) Buziaki. :-*

      Usuń
  6. sukienka super, buty są fantastyczne ale nie pasują - są za ciężkie i za czarne, ale sukienka super!!!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. A jeśli chodzi o buty to właśnie taki był zamiar bo nie lubię zagłaskanych cukierkowych połączeń to nie mój świat. :-D

      Usuń
  7. Cuudowna sukienka! Powinnaś zacząć nosić je częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będę musiała się przełamać. ;-) Ściskam mocno. :-*

      Usuń
  8. ,,Tusza'' rozbawiłaś mnie, a to ostnio nie łatwa sprawa haha:)
    Wyglądasz zjawiskowo, sukienka jest śliczna :)))Też tak jak TY gdy mam sukienkę na sobie, to mąż zawsze pyta jakie święto mamy hi ;)Też się zachwycam gdy widzę dziewczyny w sukienkach tudzież innych kieckach, kiedyś też lubiłam, teraz wolę spodnie, no cóż z wiekiem wszystko się zmienia! :))

    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wiesz jaki mam stosunek do moich nóg i zadka. :-)
      Spodnie są wygodne i na szczęście minęły czasy kiedy chodziło się w garsonkach. :-D
      Buziaki słońce moje. :-*

      Usuń
    2. Wiem Kochana ale uwierz nie potrzebnie !!!Masz cudne kobiece kształty !

      Buziaki :*

      Usuń
  9. babo jedna.....o jakiej tuszy Ty gadasz...w takim razie ja przy Tobie to wieloryb !!!
    wspaniale wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie przesadzaj bo chudzinka jesteś!!
      Ja mam chyba zwajchrowany umysł bo chciałabym mieć idealną figurę,ale w podeszłym wieku to już chyba nierealne i trzeba się z tym pogodzić. he he he

      Usuń
  10. Tusza ?:OOOOOOOO Przecież masz super figurę ! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, jest mi strasznie miło ale w moich oczach Boeing 777 to przy mnie mrówka. :-D

      Usuń
  11. Kochana a gdzie ta Twoja tusza jest?? Jak TY taka chudzinka!!! Sukienkeczka jest cudowna, taka śliczna, idealnie pasująca do Ciebie!!! Wyglądasz BOSKO!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ineczko tu i ówdzie. :-D
      Chyba każda z nas ma jakieś kompleksy i walczy z nimi a ja mam właśnie ten i też z nim walczę ale na próżno. he he he
      Buziaczki. :-*

      Usuń
  12. Hehe,w podeszłym wieku?To ja muszę zamówić sobie miejsce na cmentarzu;)Tuszy nie widzę,fajna laskę w extra sukience tak:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no- teraz zacznę krzyczeć, gdzie Ty masz oczy, jaka tusza? Masz cudowne ciało, jesteś zgrabna i fantastycznie wyglądasz w sukience! Powinnaś nosić je częściej, bo uwierz mi, masz co pokazać! A ten wzór sukienki jest extra, sama chętnie widziałabym taką w swojej szafie :-) i do tego te kozaczki, mrau...mega sexi :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! Super wyglądasz w takim zestawieniu:)

    http://marsenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukienka, wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna kiecka, mega seksownie w niej się prezentujesz, no ale jak się ma taką figurę....wow

    OdpowiedzUsuń
  17. No to szczerze:)
    Kobieto, jaka tusza, Ty musisz lustro zmienić jak widzisz jakąś tuszę, nie jedna taką chciałaby mieć i uwierz nie jedna Ci jej zazdrości:)
    Wyglądasz nieziemsko pięknie, seksownie i kobieco, oczu nie można od Ciebie oderwać, tusza- też wymyśliłaś:):):)
    Aaaa, i jeszcze jedno moim skromnym zdaniem, sukienka jak szyta dla Ciebie:):)
    Pozdrawiam cieplutko:)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. gdzie ta tusza? :)
    pięknie Ci w tej sukience i chcemy więcej takich zestawów!

    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. wzor na sukience rzegeialny, ale wedlug mnie troche za krotka, wole dluzsze kreacje :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  20. nieziemsko w niej wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty również wyglądasz w niej zachwycająco, nie tylko manekinom jest dobrze w sukienkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. EXTRA buty!,śliczna sukienka,świetnie wyglądasz,pozdrowionka;))

    OdpowiedzUsuń