Czarno-Biała zima.

Witam Kochani.
Jak tam po Sylwestrowych szaleństwach?
Mam nadzieję że główki nie bolą i wszyscy są cali i zdrowi.:-)
U mnie jak co roku było ostro. :-)
W następnym poście pokażę Wam co się działo 31 .;-D
Dziś stylizacja która nie miała ujrzeć światła dziennego ale co tam,każdy przecież ma jakiegoś modowego babola. :-D
Połączenie klasycznej małej czarnej z bolerkiem,szalem z kapturem i skórzanymi rękawiczkami wygląda właśnie tak. ;-)
Przy okazji bardzo serdecznie Wam dziękuję w imieniu moich Rodziców za wszystkie ciepłe słowa i piękne życzenia. :-***Jesteście Kochani!!
Szalik-Bazarek
Bolerko-SH
Sukienka-Bershka
Pasek-Orsay
Rękawiczki-Sukiennice
Torebka-Zara
Rajstopy-F&F

13 komentarzy:

  1. wyglądasz świetnie w tym szalu z kapturem!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale rzęsy :-) fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie foto moje ulubione ...fenomenalny makijaż oczu i te rzęsy ..ajjj:* Cudnie wyglądasz :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaa jakie piekne oczyska <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nie rozumie czemu tu sie nie mialo pojawic, jest swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie CI w tym szaliko-kapturze :))
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W mej głowie buszuje pytanie czemu ta super stylizacja miała nie ujrzeć światła dziennego.....? Super jest :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. szaliko-kaptur! Jaki fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw, kolorystyka klasyczna ale to w niczym nie przeszkadza, wręcz przeciwnie :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie połączenia, mi się bardzo podoba ;)
    masz piękne, duże oczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej:) Nominowałam Cię u mnie na blogu do Liebster Blog. Będzie mi miło jeśli przyłączysz się do zabawy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw! bardzo do ciebie pasuje :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń