Asymetria na sportowo.

Witam Was Kochani.
Jest niedziela piękne słońce świeci za oknem,mam głowę nabitą obowiązkami,ale postanowiłam jeszcze przy porannej kawce wrzucić coś dla Was dla nadrobienia zaległości.
Dziś będzie o asymetrii,możemy ją głównie spotkać przy rzeczach wieczorowych bardziej eleganckich.
 Sukienkach,bluzkach czy koszulach.
Ja postanowiłam tą że właśnie asymetrię przeciągnąć na swoją stronę i nadać jej bardziej sportowego charakteru.
Bluzę ze zdjęć kupiłam w sklepie Zara za jedyne 15,90 zł ,spodnie w https://pl-pl.facebook.com/LarissLejdis/ kosztowały 45 zł ,moje ukochane buciki 19,90 i do  całości torebka z SH 15 zł.
Tak więc cały zestaw nie kosztował  mnie więcej niż 100 zł.
Jestem bardzo ciekawa jak Wam się spodoba takie połączenie i ta niskobudżetowa stylizacja. ;-)
Buziaków moc i miłego dzionka. :-* :-* 































































9 komentarzy: