Jeans time.

Kochani lato się już kończy i wielkimi krokami będziemy musieli sięgać po grube i ciężkie ubrania.
Ja jednak do ostatniej chwili korzystam z okazji i staram się wkładać na siebie jak najmniej.
Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie,ale urodziłam się w lecie i uwielbiam nawet największe upały.
Chce mi się żyć i mogę przenosić góry.
A dziś u mnie pada jak z cebra i jedyne na co mam chęć to zaszyć się pod ciepłą kołderką z głową zanurzoną w poduszce.
Zrobię to z całą pewnością,ale najpierw dokończę dużą porcję lodów i dla Was post. :-D 
Stylizacja dziś typowo miejska letnia i wygodna z klimatycznym i ponadczasowym jeansem.
Jest to król nad królami,panuje tak długo a wszyscy nadal go uwielbiamy i nosimy na różne okazje.
Postawiłam na połączenie dziewczęcej bluzki z koronkową aplikacją i falbankami,oraz szortów i długiej katany.
To zestawienie będzie służyć nam od samego rana aż po wieczór.
Spodenki kupiłam w SH i przerobiłam tak by pasowały do mojej sylwetki.
Długa kurtka z naszywkami i kolorowymi aplikacjami ożywia całość i nadaje jej charakteru.
Za to buty przy moim trybie życia i kilometrach które przemierzam muszą być wygodne,ale też dopasowane do kobiecej bluzki by wszystko chociaż na pozór różne trzymało się całości.
A co do torebki to znacie ją doskonale z poprzednich stylizacji.
Niestety mam tą tendencję,że jak już "wejdę" w jakąś torbę to już nie potrafię zostawić jej w szafie. :-D 
Jestem bardzo ciekawa jak Wam się  będzie podobać. ;)
Całuję Was gorąco i uciekam się grzać. <3 
























































10 komentarzy:

  1. WOW! Ale masz fajową kurtkę! Boska!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo!! To prezent od męża, uwielbiam ją i noszę tak często jak tylko to możliwe. 😁💋💋💋

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje. 😊
      Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia i ta miłość nie przemija aż do dnia dzisiejszego. 😉💐💐

      Usuń
  3. Kurtka jest boska, te hafty bardzo podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy podobny gust w takim razie. :-)
      Mnie też urzekła tymi wzorami.

      Usuń
  4. Ale genialna ta katana, całkowicie w naszym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, że się Wam podoba. 😊
      Buziaki gorące. 😘😘

      Usuń
  5. Dziękuje Ci bardzo serdecznie. 💋💋

    OdpowiedzUsuń