Black Dres.

Witam ponownie. ;-)

Kolejny dzień kolejne wyzwanie.
Kto z Was pamięta swój pierwszy rowerek? :-)
Chyba jest mało tych co nie pamiętają,ja miałam zielony i marzyłam o tym by jak najszybciej nauczyć się na nim jeździć.
Tata wyrywał sobie włosy z głowy i wyczerpywał wszystkie zapasy cierpliwości,a ja wypłakiwałam hektolitry łez bo mi nie wychodziło.
Tłumaczył prosił i pokazywał a ja tak chciałam i robiłam po swojemu, "pokłóciliśmy" się Tata poszedł do domu a ja zabrałam tą straszną machinę i z zaciśniętymi zębami z łzami w oczach i katarem pod nosem kopnęłam w oponę i wsiadłam po raz ostatni…
Finał był taki,że podjechałam sama pod dom i duma rozpierała mnie niesamowicie. :-)
Piękne czasy piękne wspomnienia chciałabym by moje dzieci miały dokładnie takie same.
Więc domyślacie się co robiliśmy kolejnego dnia?!Tak tak uczyliśmy się jazdy na rowerku. :-D
Na szczęście moje dzieci okazały się bardziej pojętne niż ich mamusia. ;-)













A to już ja. :-)




















Sukienka-Terranova
Buty-DeeZee

14 komentarzy:

  1. zabawna sukienka/bluza:) Fajnie masz dzieciaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam zupełnie tak samo jak Ty! Miałam zielony rowerek, nie umałam na nim jeździć, rodzice dostawali szału. Pół podwórka zabierało mi ten rower więc się wkurzyłam , zacisnęłam zęby i po godzince śmigałam na rowerku jak mały pocisk. To samo było u mnie z pływaniem. Kilka miesięcy na basenie nie dało efektów a jak się zawzięłam to nauczyłam się sama nad morzem w jedno popołudnie;) Piękna Kobieto wyglądasz niesamowicie w tej eleganckiej sukience;)) Fajna jest, też chcę taką! Wyściskaj Bąbelki od cioci Asi**

    OdpowiedzUsuń
  3. haha ja na dwóch kołkach nauczyłam się jeździć w podstawówce, jak przez przypadek zdałam teorię na kartę rowerową - całą klasę zmusiła nauczycielka.. miałam tylko kilka dni na opanowanie 'praktyki' :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super dzieciaki na rowerach. A sukienka świetna, bardzo fajnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest boska :) ślicznie wyglądasz :)
    ja nauki nie pamiętam, w sumie to pamiętam jak już jeździłam na dwóch kółkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka, wygladasz super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za rodzinka, aż miło popatrzeć na zdjęcia :) Świetnie!

    http://byamelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz. Śliczna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieciaki super, Ty również wyglądasz szałowo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka ,super!,piękne zdjęcia ,absolutnie wszystkie;))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne rowerki, ja miałam żółty <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwitniesz kochana :) Kapitalna sukienka i cudowne ciepłe rodzinne zdjęcia, dzieciaczki wyglądają na mega szczęśliwe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie! obserwuję i zapraszam do siebie https://maniacbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń