Tiule i w ogóle.

Miesiąc temu miałam urodziny i dostałam wyjątkowy prezent od moich mężczyzn i chociaż nie lubię się chwalić muszę Wam pokazać moją sukieneczkę.
Tak tak pewnie wielu z Was będą zaskoczeni,że ja znów jestem w sukience…
Dla mnie też jest to nowość,ale chyba kobieta z wiekiem się zmienia i dojrzewa do odsłaniania nóżek. :-D
Sukienka jest chyba raczej dla odważnych ponieważ Ci którzy zdecydują się na noszenie jej na co dzień muszą się liczyć z dziwnymi spojrzeniami przechodniów. :-p














































Sukienka-By o la la…!
Naszyjnik-Dwie bransoletki połączone razem
Buty-New Yorker
Rower-Pożyczony :-D

16 komentarzy:

  1. No tak, taka słodka sukieneczka może budzić zainteresowanie jedynie u nas...Ślicznie Ci w niej, delikatnie i dziewczęco!

    OdpowiedzUsuń
  2. no jaka śliczna :) bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj krótko i na temat:
    obłędnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego!!! :) Kochana, sukienka jest śliczna i świetnie wygląda z tymi taksóweczkami :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana ta sukienka jest CUDOWNA!!! IDEALNA!!!! Też taką chce!!!! prześlicznie w niej wyglądasz- a w połączeniu z tymi butami tworzy świetny look!!! buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna sukienka, Twoi "mężczyźni" mają bardzo dobry gust ;)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna sukienka! Lekka, zwiewna i mega dziewczęca ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. urocza sukienka;)
    pozdrawiam cieplutko;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna !!!!! cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i cudownie! Wiedzieli najbliżsi, że jdnak sukienki sa Ci pisane, bo wygladasz superaśnie. Tiul w sporcie to cała Ty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajna sukienka! ;)

    pozdrawiam cieplutko.
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny prezent dostałaś od swoich facetów.
    Cudowna jest ta sukienka, taka oryginalna i nietuzinkowa. Pięknie Ci w niej.

    Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń <3

    OdpowiedzUsuń