Post prosto z imienin. :-)

Cześć Kochani moi.

Ostatnio zastanawiałam się co powinno się obchodzić w moim wieku-imieniny a może jeszcze urodziny???

Co to za zagadka... Po dłuższym namyśle doszłam do wniosku,że trzeba świętować wszystko. he he he

A Wy jakie święta uważacie za ważne w swoim życiu i warte oblewania??

U mnie każdy dzień jest tego wart.Uwielbiam budzić się rano i cieszyć się tym co przyniesie każda nowa chwila.
Cieszy mnie dosłownie wszystko, nawet sąsiad który się uśmiecha bo właśnie przypomniał sobie pewnie jakiś cudowny wyrywek ze swojego życia...
Ale najbardziej cieszy mnie widok mojej rodziny którą uważam za najcenniejszy dar od Boga!
Każda sekunda naszego życia to powód do świętowania i wielkiej radości.
Więc proszę Kochani się nie smucić błahostkami i uśmiechajcie się bardzo szeroko i bardzo bardzo szczerze.Doceniajmy to co mamy a świat będzie piękny i w kolorze pink. :-D



A żeby nie było że może udaru dostałam i trochę bredzę,bo powiało sucharem to wrzucam fotki z
imieninowych wspominek. ;-)

Musicie mi wybaczyć jakoś zdjęć,ale mój aparat pożyczyłam Braciszkowi który właśnie wyleguje się na plaży a mój iPhone nie może sprostać moim oczekiwaniom-taka technologia a wciąż mi za mało. :-)




Śniadanko imieninowe które potem widać tu i ówdzie. :-)



Troszkę prezencików. :-)







Odrobinka mnie...

























A to taki mały wstęp do śmiesznego zdjęcia. :-)

To świetna broń ma wymuszenie uśmiechu. :-)


Sweter-Orasy
Spódnica-Allegro
Buty-Kari
Naszyjnik-Mohito
Bransoletka-Nn

28 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego z okazji imienin Kochana!;* Ty to zawsze wyglądasz perfekcyjnie... a oczy jak już pisałam normalnie jak 5cio złotówki:D to zdjęcie zbliżenie na buźke cudowne! więcej takich;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Kocha za życzenia!! :-*
      Co Ty z tymi oczami Słońce? Oczy jak oczy. ;-)

      Ściskam Cie bardzo mocno!!

      Usuń
  2. Ojej Kochana życzę Tobie dużo szczęścia, radości i spełnienia najskrytszych marzeń:):)
    Wyglądasz przecudnie!!! I taka jesteś śliczna i roześmiana:) Super prezenciory dostałaś:) Ale najbardziej mnie rozbroiły myszkoskarpetki:) Skąd masz te skarby??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Bardzo Słońce!!
      Skarpetki są za H&M i muszę przyznać,że je kocham. :-)
      Całuję cieplutko. :-**

      Usuń
  3. wszystkiego naj naj naj :) :*:*:* milion buziaków :)
    co Ty bredzisz o jakimś sucharze :D
    świetnie wyglądasz, spódnica jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje Kochana! :-*
      Wiesz jak to jest na starość człowiek bredzi jak najęty. h ehe he
      Ściskam gorąco! :-*

      Usuń
  4. Super foty, wszystkiego najlepszego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle nie zawiodłaś ! wyglądasz rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuje. :-) Kupiony dwa lata temu na wyprzedaży. :-)

      Usuń
  7. Hej Kochana , wygladasz przeslicznie, spodniczka achhh :)
    Szkoda, ze ominelo mnie sporo twoich postow ,ale postaram sie pomalutku nadrobić ;)

    A i WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO <3

    ps. wrócilam na dobre i pozdrawiam cieplo po mojej przerwie w blogowaniu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słońce!! :-*
      Nic takiego Cię nie ominęło więc nie masz czego żałować. ;-)

      Bardzo się cieszę że jesteś i już nam więcej nie uciekaj. <3 :-**

      Usuń
  8. Ślicznie wyglądałaś i ten Twój cudny psiaczek;);super foteczki,prezenty i masz extra buciki,z chęcią by Ci je skradła;))

    OdpowiedzUsuń
  9. No i muszę jeszcze dodać,super ,pozytywny tekst!,ja też się cieszę chwilą ,kocham ponad wszystko moich bliskich!;jeśli chodzi o świętowanie ,to wybieram urodziny,ale chwil do świętowanie nie brakuje ,za wsze można sprawiać swoim bliskim i sobie przyjemności,cieszyć się życiem,pozdrowionka;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu to jest najważniejsze.
      Nic mnie tak nie cieszy jak kolejny dzień z moją rodziną.
      Wszystko inne to błahostki i załamuje mnie jak ludzie narzekają,że mają źle, a nie popatrzą na krzywdy innych...

      Bardzo Ci dziękuję i całuje cieplutko. :-*

      Usuń
  10. ooo ja chyba też zacznę świętować imieniny!! ale prezenciki świetne dostałaś!!! a te perfumy- uwielbiam!!! i ślicznie wyglądasz!!!! cudowna spódniczka!! a co do pieska- to buldog francuski??? buziaki :****
    Wszystkiego najlepszego !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Ineczko. :-*
      Perfumy mam pierwszy raz i muszę przyznać,że faktycznie są rewelacyjne.
      Piesek który się wpycha zawsze w kadr nazywa się Antek i pochodzi z rodziny Buldożków Francuskich. :-)Bardzo dobrze zauważyłaś. :-)
      Całuję Cię mocno :-****

      Usuń
  11. Dla mnie wszystkie okazje do świętowania w gronie najbliższych są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki śliczny koczek :) ja jestem zdania, że imieniny i urodziny obchodzić trzeba!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne. :-)
      Zgadzam się w stu procentach. :-)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Jak już pisałam na Modnej Polce masz genialne wyczucie stylu :) bardzo spodobały mi się Twoje zestawienia pełne uroku i wdzięku :) również tutaj obserwuje i na pewno będę częstym gościem na Twoim blogu :) zapraszam także do mnie ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń