Light.

Witam Kochani.
Za oknem zima lecz ja postanowiłam jej wyjść na przeciw i zaprezentować Wam stylizacje typowo wiosenną.
Neony goszczą na salonach już od jakiegoś czasu ale tej wiosny mam nadzieję podbiją również nasze ulice.
Niech będzie kolorowo i wesoło. :-)
Kolejnym Hitem jest okrągła torebka.
Jednym z pierwszych projektantów który zaprezentował ją w swojej kolekcji jest Chanel.
Wersja maxi jaką można było zobaczyć na wybiegu raczej nie nadaje się do codziennego noszenia,ale i tak trafiła w mój czuły punkt. :-)
A oto moja propozycja dla Was dodatkowo "obsypana" ćwiekami i dżetami. :-)
Czapka-Allegro
Ponczo-Mohito
Torebka-Cropp
Jeansy-New Yorker
Bransoletka-Allegro
Buty-Cropp

5 komentarzy:

  1. Haha ja juz w malej torebce mam problem cokolwiek znalezc,co dopiero w takiej Chanel.

    zestaw fajniutki,z neonowymi dodatkami

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja uwielbiam tą czapeczkę!!!! cały zestaw MEGA!!!! ponczo cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponczo jest przecudowne :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Twojego bloga! obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Neony, ach... Gdzie ta wiosna,już się nie mogę doczekac! Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń