Kraków nocą...

Witam Kochani.
W ten weekend przyszło mi się spotkać z koleżanką z dawnych lat szkolnych. :-)
Obie wychowujemy dzieciaczki mamy mężów i pomimo tego,że tyle nas łączy zawszę ciężko jest nam umówić się na pogaduchy.
Tym razem mamuśki ruszyły w miasto by nadrobić zaległości. :-)
Śmiechu było co niemiara a tematów do plotkowania nie brakowało. :-)
Przy okazji poznałam kilka przesympatycznych dziewczyn które tak jak my wyrwały się z domu by poszaleć.
Jolanta i Maja pozwoliły nawet zrobić Sobie zdjęcia tego co mają na Sobie.
Jak się okazało tak samo jak większość z nas buszują po SH i wyszukują tak zwanych perełek. ;-)
Jolanta przyznała się nawet,że praktycznie wszystko co ma na Sobie pochodzi właśnie z takiego sklepu. :-)
Bardzo Wam dziewczyny dziękuję za miły wieczór i za fotki. :-)
Całuję gorąco i do zobaczenie. :-)
Ja i Kasia w roli głównej. :-)
Jolanta która postawiła na paski wyglądała bosko. :-)
A torebka była fantastycznym dopełnieniem całego wyglądu.
A Maja postawiła na niebanalne wzory w których prezentowała się fantastycznie. :-)
Moda również wkroczyła na klubowe ściany. :-)
Paski królują wszędzie więc może w następnym secie i ja wystąpię w takie pasy...
A to już mój wieczorowy strój. :-)
Koszula-SH
Spodnie-SNC
Buty-DeeZee

20 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie wyglądasz :)
    Koszula jest super a w połączeniu z fryzurką- bosko !!! :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. alez slicznie wygladalas jaka ty masz ladna buzie a fryzurka stworzona dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana chyba Ci się blogi pomyliły. ;-)
      Aż mi głupio usłyszeć od Ciebie takie słowa....Bardzo serdecznie Ci dziękuję. :-***

      Usuń
  3. uwielbiam takie spotkania z szkolnymi przyjaciółkami!!! a Ty jak ślicznie wyglądałaś!!!koszula, spodnie, buciki, fryzurka-cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. super koszula!
    i w takiej fryzurze Cię uwielbiam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słońce.Coś ostatnio chyba za często ją noszę. ;-)
      Buziaki. :-**

      Usuń
  5. świetna ta ostatnia stylizacja ;)
    www.okomody.blogspot.com zapraszam do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie :) uwielbiam taki kolor koszul :) ślicznie Ci w tej fryzurce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierwszy mój zakup w tym kolorze i powiem szczerze że zaczynam uwielbiać. :-) Dzięki śliczne Dziewczyny. :-**

      Usuń
  7. a tu Cię w końcu mam świetna fryzurka fajna stylówka
    zapraszam na mój nowy post: http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło że w końcu Kochana do mnie wpadłaś. ;-)
      Dziękuję i już odwiedzam. :-)

      Usuń
  8. chcę tak też! fajną masz koszulę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem zapraszamy serdecznie. :-)
      Bardzo chętnie Cię zabierzemy. :-)

      Usuń
  9. Fajne spotkano, oby częściej prawda? bardzo szykowna i modna z Ciebie Mamuśka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą.Oby jak najczęściej. :-)
      Bardzo Ci dziękuje za miłe słowa. ;-*

      Usuń