Mukluk druga odsłona.

Witam. :-)
Tak jak obiecywałam w ostatnim poście dziś kolejny pomysł na noszenie mukluków. :-)
Bardzo prosty zestaw i wygodny.
Tym razem postawiłam na bluzkę w kolorze seledynowym i luźne spodnie.
Myślę że ten look idealnie nadaje się na spacer,zakupy czy tez wypad na kawkę z przyjaciółką. :-)
Szkoda tylko że zdjęcia nie oddają autentycznego koloru tych rzeczy. :-(
Może następne zdjęcia będą już dużo lepszej jakości.Ale jak na razie musicie zadowolić się tymi.:-)
Bluzka- Moda Włoska
Sweter-Reporter
Spodnie-Calliope
Mukluki-Markeciaki

8 komentarzy:

  1. te spodnie są świetne!! MUszę sobie takie sprawić :)))) Ajć jak ja uwielbiam takie buty!! Całość-super!!!!
    Kiss:* Kiss :* Kiss :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny luźny zestaw:) super:) gratuluję świetnej figury:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. i ta odslona mi sie bardzo podoba :) bardzo bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dobra odsłona;) piękne buty, sweter no i oczywiście TY!<3

    pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sportowy zestaw :)
    Widać mukluki w Twoim przypadku pasują do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie takie luźne outfity :) Zapraszam na moje pierwsze rozdanie http://todaytomorrowandforeverbeauty.blogspot.com/2012/11/konkurs-moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw ..oooo dla mnie też by się przydały takie spodnie :))Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Luźno i wygodnie, a jednocześnie kobieco - tak jak być powinno :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń